A VRP (Város Rendészeti Program) speciálisan az Önkormányzatok Közterület felügyeleti tevékenységeire kialakított IT megoldás, amely egy közös rendszerbe foglalja a munkához szükséges adatokat.

Legfőbb előnyök

  • akár 40%-al kevesebb idő szükséges az adminisztrációra
  • a felszabadult idő következtében mintegy 20%-al több a bírságokból és jogsértésekből származó bevétel
  • megtérülés akár 2 hónap alatt

 

Kinek jó a VRP?

Bármely hazai Önkormányzat közterület-felügyeleti irodájának, ahol

  • a manuális munkát szeretnék csökkenteni
  • az adminisztrációval töltött időt hasznosabb munkákkal szándékoznak eltölteni
  • az adminisztráción megtakarított összeget más célokra kívánják fordítani
  • hatékonyabb munkavégzést és kommunikációt szeretnének a társosztályok között
  • fontos a precíz munka és a hibázások minimalizálása
  • fontos, hogy egy ügyhöz vagy jogsértéshez minden dokumentum egy helyen megtalálható és könnyen visszakereshető legyen
  • szükséges, hogy a vonatkozó jogszabályváltozások követése egyszerűbb legyen

 

 A VRP célja

  • Az önkormányzati Közterület Felügyelet munkájának támogatása a szükséges adatok egy közös rendszerbe foglalásával
  • a munkafolyamatok nyomon követhetőségének javítása, a munkavégzés gyorsítása
  • Az érintett osztályok közötti kommunikáció és információáramlás hatékonyságának javítása

Jellemzők

  • Összehangolt, pontos munkavégzés az osztályok között
  • Törvényben meghatározott határidők betartása
  • Gyors lekérdezések minden adatról
  • Összetett sztornózás funkció, melyben minden dokumentálva van
  • Nyomon követhető aktivitások
  • Egyszerre több fénykép feltölthető, melyek automatikusan átméretezésre kerülnek
  • Kliens-szerver architektúra
  • Jelentésekhez tartozó térképek automatikus kikeresése, letöltése cím vagy GPS koordináták alapján
  • Sorszámozás
  • A gépjármű vezetőjének távollétében történő helyszíni bírság és Közigazgatási THB egy kattintással átminősíthető szabálysértési/ szabályszegési feljelentéssé
  • Belső levelező rendszer
  • Vezetői utasítások a felhasználónak
  • Beállított értesítések (pl. határidő lejárta, elmulasztott visszaellenőrzés, vezető által meg nem tekintett jelentés)
  • Jelentésekhez kapcsolódó dokumentumtár
  • Optimalizált keresési funkciók