Informatikai megoldások kis- és közepes önkormányzatok számára a hatékony belső működés támogatás érdekében.
A VRP (Város Rendészeti Program) speciálisan az Önkormányzatok Közterület felügyeleti tevékenységeire kialakított IT megoldás, amely egy közös rendszerbe foglalja a munkához szükséges adatokat.
A hivatali és képviselőtestületi csoportmunka és dokumentumkezelés egységesített megvalósításával azonos kommunikációs platformra hozhatók a hivatal, a testület és az intézmények közötti komplex kommunikációs, végrehajtási és kontroll folyamatok.
Az elektronikus szociális ügyintézési rendszer a szociális irodák tevékenységét segítő speciális hatósági ügykezelő rendszer.
A szociális segélyekhez hasonlóan ez a rendszer a gyámoltakhoz és kiskorúakhoz kapcsolódó gondozási, pénzügyi és vagyoni adatokat tartja nyilván.
A szakrendszer biztosítja az önkormányzat hatáskörébe rendelt szabálysértési ügyek, azok elkövetőinek, az ügy kapcsán lefoglalt tárgyak és a kirótt büntetések, illetve intézkedések, határozatok adatainak nyilvántartását és nyomon követését.
Az integráló portálrendszeren, vagy a szolgáltató központon keresztül elérhető kereskedelmi és vállalkozási rendszer az önkormányzat vállalkozásokkal kapcsolatos tevékenységeket támogató elektronikus szakalkalmazás.
Az Önkormányzati Támogatások Rendszerével a regisztrációt követően lehetőség nyílik egyedi kérelmek illetve pályázatok benyújtására.